loading...
دانلود بازی و برنامه

حمید قدرتی بازدید : 314 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)
بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک

مکالمات خیابانی انگلیسی

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.

ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به  آن زمان ها خواهیم برد.

11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0  این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.

حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

 

.

 

فروش ویژه بلوتوث هوشمند ماشین ژوپیتر جک

 

عینک
 

تابه حال چند بار به خاطر صحبت کردن با موبایل در ماشین جریمه شیده اید؟ با جوپیتر جک می توانید مکالمه ای آسان بدون در دست گرفتن موبایل را تجربه کنید و همچنین موزیک های گوشی خود را نیز با کیفیت عالی از رادیو ماشین گوش کنید ...

جوپیتر جک یک دستگاه جدید متصل کننده موبایل به رادیو می باشد. جوپیتر جک آخرین نوآوری لوازم جانبی تلفن همراه است که اجازه میدهد در ماشین و هنگام رانندگی ارتباط امن و آزاد با دوستان و خانواده خود داشته باشید و حتی می توایند به فایل های صوتی داخل گوشی از طریق رادیوی ماشین گوش کنید.جوپیتر جک با تبدیل های مختلف طراحی شده است که برای تمامی گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد و استفاده از آن بسیار راحت و لذت بخش است به گونه ای که بعد از مدتی شما بدون این دستگاه نمی توانید رانندگی کنید.
این دستگاه پیشرفته با داشتن جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ، امکاناتی مانند مکالمه راحت و بی خطر را برای راننده فراهم می کند و همچنین امکان پخش موزیک توسط گوشی تلفن همراه و ارسال صدای آن از امواج FM و پخش آن از طریق بلندگوهای ماشین را در اختیار راننده قرار می دهد.
ویژگی های محصول:
- امکان مکالمه با وضوع بالا بدون دردست گرفتن گوشی در دست
- امکان گوش دادن به موزیک و فایل های صوتی گوشی از رادیو
- دارای یک سال گارانتی تعویض
- سازگار با تمام گوشی ها و ماشین ها
- تنظیم کانال ویژه FM ، دریافت تماس ، رد تماس ، بی صدا
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 38000 تومان


حمید قدرتی بازدید : 215 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (2)
دسته:---
بازدید :3 1 بار

کنترل فعالیت های درگاه USB با نرم افزار FabulaTech USB Monitor Pro 2.7

USB Monitor Pro نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای آنالیز ترافیک USB و مخصوص ویندوز است. این نرم افزار به شما امکان بررسی اتصالات و اطلاعات وارد و خارج شده از یک USB را فراهم می کند. USB Monitor Pro نرم افزاری مناسب برای توسعه دهنده های Firewire و درایورهای دستگاه های USB می باشد.

 

امکانات نرم افزار USB Monitor Pro :
- بررسی دستگاه های Hot-plugged : نرم افزار USB Monitor همیشه در حال فعالیت است و در صورت تنظیم، منتظر دستگاهی که به کامپیوتر وصل می شود، می ماند و شروع به بررسی آن می کند. در لحظه ای که شما دستگاه USB را وصل می کنید، نرم افزار به صورت خودکار شروع به جمع آوری اطلاعات می کند.
- بررسی لحظه ای : نیازی به انتخاب پردازش های مختلف مانند بررسی اطلاعات و بررسی دستگاه USB ندارید. USB Monitor Pro می تواند اطلاعات مورد نیاز را در حین بررسی USB، موشکافی کند. بررسی چندین دستگاه USB به صورت همزمان از دیگر امکانات آن است.
- قدرت بالا : با استفاده از USB Monitor Pro دیگر نیازی به خرید سخت افزار حرفه ای و گران قیمت برای بررسی USB ندارید. این نرم افزار بدون نیاز به هیچ سخت افزاری ، کاملا ایمن و کاربردی عمل می کند.
- موتور جستجوی اطلاعات : جستجوی سریع و ساده اطلاعات مربوط به دستگاه USB از ویژگی های مهم این نرم افزار است. سیستم فیلتر گذاری می تواند به صورت داینامیک ، اطلاعات مورد نیاز شما را دسته بندی کند.
- بررسی اطلاعات مختلف : USB Monitor Pro برای تشخیص خطاها، بررسی، دکد کردن و بهینه سازی انواع اطلاعات کاربرد دارد.
- ذخیره اطلاعات : شما می توانید اطلاعات به دست آمده را به صورت یک فایل ذخیره کنید و در آینده آن فایل را توسط USB Monitor Pro باز کرده و به بررسی آن بپردازید. 
- بررسی چندین دستگاه USB به صورت همزمان.
- شبیه سازی Restart برای دستگاه USB بدون نیاز به در آوردن USB از کامپیوتر.
- جمع آوری اطلاعات مربوط به USB.


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 8.1 مگابایت 
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
منبع منبع





بازدید : 3

شنبه 20 اسفند 1390 | 17:17 | نویسنده :

حمید قدرتی بازدید : 181 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
بازدید۳۳
دانلود ويندوز 8 - Microsoft Windows 8 Build 7955
| جدید ترین نسخه ی آزمایشی بر روی سایت قرار گرفت. |
مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

 

قابلیت های جدید ویندوز 8:
ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

رابط کاربری لمسی چطور کار می کند؟
در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟

مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و javascript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.

ویندوز 8 چه زمانی منتشر خواهد شد؟
مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر اعلام کرده که ویندوز 8 در سال 2012 منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است. انتظار می رود اطلاعات دقیق تر زمان انتشار Windows 8 در ماه سپتامبر و در کنفرانس BUILD اعلام شود. 

 

 روش نصب!

1- پس از دانلود با استفاده از نرم افزار Ultra ISO فایل ایمیج را باز کرده و روی یک دی وی دی خام رایت کنید.
2- سیستم خود را Restart کنید و آن را با DVD-ROM راه اندازی کنید.
3- اقدام به نصب ویندوز کنید.

توجه: این نسخه آزمایشی از ویندوز 8 است و از آنجائیکه بر پایه ویندوز 7 هست شباهت های زیادی با ویندوز 7 دارد همچنین به دلیل اینکه نسخه ازمایشی است، ممکن است دارای اشکالاتی باشد بنابر این نصب این ویندوز تنها به علاقه مندان جهت آشنایی با ویژگی های جدید این ویندوز توصیه می شود.

شماره سریال نصب:
DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J 

این نسخه از ویندوز دارای محدودیت زمانی هست و هنوز کرکی تضمینی برای آن منتشر نشده است.


 

در صورت نداشتن اینترنت پرسرعت براي خرید ويندوز 8 -  در 1 دي وي دي ارجینال با کیفیت عالی به قیمت 4300 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

 
 

 

پسوردپسورد فایل :  حمید قدرتی
منبع منبع




بازدید : 5

شنبه 20 اسفند 1390 | 17:56 | نویسنده : نوید

حمید قدرتی بازدید : 329 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 24.9 مگابایت
پسوردپسورد فایل :    
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته دانلود نسخه جدید گوگل کروم, آخرین نسخه گوگل کروم, دانلود کروم, دانلود مرورگر گوگل, دانلود گوگل کروم با لینک مستقیم, دانلود Google Chrome, دانلود نسخه جدید Google Chrome, دانلود اخرین نسخه Chrome

حمید قدرتی بازدید : 449 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
بازدید : 1703 بار

دانلود نرم افزار مشابه و جایگزین مایکروسافت آفیس Kingsoft Office Suite 2012 v8.1.0.2942

اگر شما به دنبال نرم افزار رایگان مشابه Microsoft Office هستید نرم افزار Kingsoft Office Suite بهترین گزینه برای شما خواهد بود این نرم افزار ابزاری جهت ساخت , نمایش  و ویرایش  اسناد اداری  در اختیار کاربران قرار می دهد این نرم افزار از سه بخش  Kingsoft Writer, Kingsoft Presentation , Kingsoft Spreadsheets تشکیل شده است که وظایفی مشابه با Excel, Word و Powerpoint دارند و ویژگی های آنها را در خود گنجانیده اند. از ویژگی های مهم این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های آفیس می باشد و توسط آن می توانید فایل هایی که تولید شده است را بخوانید و ویرایش کنید و همچنین مایکروسافت آفیس نیز قابلیت باز کردن فایل با فرمت اختصاصی این نرم افزار را داراست این نرم افزار یک کانورتر داخلی فایل های Pdf دارد که  قابلیت دخیره فایل های  Writer, Spreadsheets and  Presentations با فرمت پی دی اف را داراست ویژگی مهم این نرم افزار حجم ۷۰ مگابایتی آن در مقابل حجم بالای مایکروسافت آفیس می باشد همچنین قابلیت رمز نگاری فایل های ساخته شده توسط شما امنیت اطلاعات شما را در این نرم افزار بالا خواهد برد.


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 68.8 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته Kingsoft Office Suite, Kingsoft Office Suite download, office tools, office با حجم کم, دانلود Kingsoft Office Suite, دانلود نرم افزار مشابه آفیس, باز کردن فایلهای ورد, باز کردن pdf

حمید قدرتی بازدید : 199 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
بازدید : 43
Babylon Pro 8.0.6 - r3
امروزه وجود يک ديکشنري خوب در هر رايانه اي لازم است . نرم افزارهايي که روزانه با آنها سرو کار داريم ،با پيغام هايي که در رايانه هميشه مواجه مي شويم  همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري خوب براي ترجمه ي لغات و حتي متن کرده است . نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي خواهيم به ما بدهد . وقتي سخن از ديکشنري خوب و کاربردي در رايانه مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار محبوب بابيلون(Babylon) مي باشد که از هر لحاظ ايده آل است . تا به حال در زمينه ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزار هاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان ديکشنري بابيلون از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم بر خوردار است. از همين رو امروز در ميهن دانلود ورژن جديد ديکشنري Babylon را برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد بابيلون يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليتهاي بسيار عالي که در نسخه هاي جديد اين نرم افزار ديده مي شود امکان ترجمه ي صفحات وب سايتهاست در واقع شما با اتصال به اينترنت و وارد کردن آدرس سايت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه مي توانيد ترجمه ي جملات و کلمات موجود در وب سايت مورد نظرتان را ببينيد.مي توانيد متن ايميل خود را فارسي ببينيد . با دکمه ي ميانبر مي توانيد معني يک کلمه را در آن واحد مشاهده نماييد. علاوه بر اين مي توانيد واحدهاي مورد نظرتان را به يکديگر تبديل کنيد مثلآ هر ريال ايران چند دلار آمريکاست. همچنين مي توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با هم استفاده از اين نرم افزار بيابيد. اين نرم افزار محبوب و کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از پاتوق یو دريافت نماييد و از امکانات ويژه ي آن لذت ببريد .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon Pro 9.0.4 r10 :
- مترجم متن و قابلت ترجمه کلمات بصورت حرفه ای
- قابلیت تلفظ کلمات به صورت صحیح
- تغییر اندازه فونت نوشته های نرم افزار Font size
- دارای ۲۵ فرهنگ لغت عمومی در ۷۵ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از ۳ میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل ۱۶۰۰ موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر و … در بیش از ۷۰ زبان
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- سازگار بهتر با مرورگرهای اینترنتی
- غلط یاب آنلاین برای وبلاگ ها ، وب سایت ها و …
- اجرا در محیط های مختلف تنها با یک کلیک
- هوشمند بودن برای تکمیل کلمات
- سرعت اجرای بسیار مناسب
- حجم مناسب نسبت به حجم قابلیت ها
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 14.8 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   

 
برچسب های این نوشته نسخه جدید بابیلون, بابیلون, دیکشنری فارسی به انگلیسی, دیکشنری عربی به فارسی, دیکشنری انگلیسی به فارسی, دانلود آخرین نسخه نرم افزار بابیلون کرک شده, دانلود بهترین نرم افزار مترجم متن, دانلود دیکشنری, دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی, دانلود نرم افزار بابیلو

حمید قدرتی بازدید : 276 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
بازدید : 17159 بار
مجموعه ۵۰ والپیپر بسیار زیبا و دیدنی از خودروها باکیفیت Full HD
مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۵۰ والپیپر با کیفیت بالا از خودروها را برای شما عزیزان در پاتوق یو قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 30 مگابایت
پسوردپسورد فایل :    
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته Full HD Wallpapers, Wallpapers, دانلود بک گراند, دانلود تصاویر با کیفیت, دانلود تصاویر زمینه, دانلود تصاویر پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود پس زمینه

حمید قدرتی بازدید : 226 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (1)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer 3.2.0.13 Final:

- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا کنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امکان کپچر کردن فايلها با کيفيت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يک فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امکان ويرايش يا کپي
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري کامل با زبان فارسي
- نرم افزار بسيار کم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم کليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت کامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني کامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني کامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امکان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امکان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 27.5 مگابایت
پسوردپسورد فایل :  wp

 
برچسب های این نوشته اجرای فرمت های تصویری و صوتی, دانلود آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer, دانلود بهترین نرم افزار پخش فیلم و آهنگ, دانلود نرم افزار KMPlayer با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار KMPlayer با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار پخش آهنگ, دانلود نرم افزار پخش فیلم

حمید قدرتی بازدید : 258 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما با Steganos Privacy Suite 2012 v13.0.1

بازدید :

مجموعه نرم افزار های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما با Steganos Privacy Suite 2012 v13.0.1

Steganos Privacy Suite مجموعه ای از ابزارها برای محافظت از اطلاعات شما روی کامپیوترهای شخصی و حین استفاده از اینترنت می باشد که از روش های رمز نویسی و steganography (یک روش برای مخفی سازی اطلاعات) برای اینکار استفاده می کند. این نرم افزار امکان مخفی سازی اطلاعات و ذخیره آنها روی یک دیسک مجازی ( سرعت مخفی سازی اطلاعات در حدود 1 گیگابایت در ثانیه) در قالب فایل های صوتی و تصویری را برای شما فراهم می کند ( فایل تصویری برای مشاهده و فایل موزیک برای گوشی دادن) تا شما بتوانید ایمیل های خود را مخفی کنید، کامپیوتر خود را قفل کنید و فایل های خود را به صورت دائمی و غیر قابل بازیابی، حذف کنید. Steganos Privacy Suite به مکانیسم های امنیتی حرفه ای مجهز شده است که از حذف شدن اطلاعات ( به عنوان مثال در موارد مشکلات سیستم) جلوگیری می کند.

 

امکانات نرم افزار Steganos Privacy Suite :
- ذخیره وب سایت های محبوب در لیست محافظت شده شامل پلاگین های Internet Explorer و Mozilla Firefox.
- پشتیبانی از کیبورد مجازی.
- ارسال ایمیل های مخفی . برای خواندن این ایمیل ها باید رمز عبور را وارد کنید تا محتویات ایمیل نمایش داده شود.
- مخفی سازی اطلاعات مهم در اشکال عکس و موزیک ، تا کسی متوجه مخفی شدن این فایل ها نشود.
- استفاده از الگوریتم های امنیتی 256 Bit AES.
مشخصات و شرایط سیستم :
- 100 مگابایت فضای هارد دیسک برای نصب.
- حداقل 256 مگابایت رم.
- CPU حداقل Pentuim.
- اتصال اینترنتی برای آپدیت محصولات.
- فضای هارد دیسک اضافی برای ساخت درایوهای ایمن. شما برای استفاده از یک درایو 1 ترابایتی به فایل سیستمی NTFS نیاز دارید. فایل سیستمی FAT32 ، حداکثر ظرفیت یعنی 4 گیگابایت را برای هر درایو ایمن فعال می کند.
- 50 گیگابایت فضای هارد برای فایل های پکیج امنیتی CD/DVD/BD تا برای استفاده از این فایل ها روی سیستم دیگر ، نیاز به نصب نرم افزار آشکار سازی باشد.
- اگر درایوهای امنیتی روی درایوهای فشرده NTFS ذخیره شده باشند، نمی توانند رمزگشایی شوند.
- پشتیبانی از تمامی دستگاه هایی که توسط ویندوز به عنوان یک ابزار ذخیره سازی شناسایی می شوند مانند USB ، کارت های حافظه ، دوربین های دیجیتال و ...


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 54.6 مگابایت
پسوردپسورد فایل :  
منبع منبع



فروردین 1388 (211)

حمید قدرتی بازدید : 351 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار نقشه و GPS موبایل Maverick Pro آندروید

نرم افزار Maverick یک نقشه خوان و هدایت کننده با قابلیت نصب نقشه های آفلاین می باشد. از ویژگی های اصلی این نرم افزار می توان به قطب نما، قابلیت ذخیره مسیرهای رفته و خواندن نقشه ها به صورت آفلاین و آنلاین اشاره کرد.

 

راهنمای نصب

برای نصب نقشه های آفلاین، ابتدا نرم افزار Maverick را اجرا کنید و ببندید. پس از دانلود نقشه ی موردنظر، پوشه googlemaps را در داخل کارت حافظه در مسیر زیر کپی کنید:
maverick/tiles
اگر داخل کارت حافظه پوشه های ذکر شده موجود نبود، آنها را دقیقا با همان نام و رعایت حروف کوچک و بزرگ بسازید.


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 1 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
منبع منبع

ارسال شده در تاریخ دیروز, 02:13 توسط admin

تبلیغات

گروه پاتوق یو

حمید قدرتی بازدید : 185 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)
dg
بازدید :
جدیدترین ورژن آنتی ویروس معروف و قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 4.0.474
NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

ویژگی های نسخه 5.0.95 Final نرم افزار ESET NOD32 :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS

و...

 

راهنمای نصب:
1- اگر نرم افزار را قبلاً نصب کرده اید ابتدا آن را حذف و سیستم خود را Restart کنید.
2- فایل کرک را دانلود کنید و ESET PureFix.exe را اجرا کنید (برای اجرا در ویندوز ویستا و 7 بر روی آن راست کلیک کنید و Run as administrator) را بزنید.
3- دکمه Enable را بزنید و نصب نرم افزار را شروع کنید تا پایان نصب پنجره کرک را باز نگه دارید.
4- در پایان نصب، سیستم خود را Restart کنید.

توجه: برای Uninstall نمودن نرم افزار فایل ESET PureFix.exe را اجرا کنید دکمه Disable را بزنید و سپس نرم افزار را حذف کنید.

 

دانلود فایل دانلود کرک (قبل از نصب باید اجرا شود)
دانلود فایل دانلود - نسخه 32 بیتی - 49.5 مگابایت
دانلود فایل دانلود - نسخه 64 بیتی - 53.6 مگابایت


 

پسوردپسورد فایل :  
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته download direct link NOD32 Antivirus 4.2.64.1, East NOD32 Antivirus 4.2.64.1, nod32 قدرتمند, آخرين نسخه نود با كرك, آخرين ورژن آنتي ويروس نود٣٢, آنتي ويروس حرفه اي, آنتي ويروس قرتمند, دانلود آنتي ويروس NOD32 Antivirus 4.2.64.1, دانلود آنتي ويروس آپديت شده

حمید قدرتی بازدید : 186 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

بازدید :23
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 11.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 15.4 مگابایت
پسوردپسورد فایل :    
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته آخرين نسخه Mozilla Firefox, بهترين مرورگر وب, جديدترين ورژن Mozilla Firefox, دانلود firefox, دانلود نسخه حدید فایرفاکس, دانلود فايرفاكس 4, دانلود موزيلا, نسخه 4 Mozilla Firefox, نسخه جديد Mozilla Firefox, نسخه نهایی مرورگر Mozilla Fire

حمید قدرتی بازدید : 189 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

Nero Burning Rom برای همه نامی آشناست . این برنامه که خیلی ها آن را به عنوان بهترین برنامه رایت انواع سی دی و دی وی دی میشناسند دارای امکانات فوق العاده قدرتمند و پیشرفته ای میباشد که در نوع خود بی نظیر است . با استفاده از این برنامه شما میتوانید با خیال راحت به رایت انواع CD , DVD , BlueRay و ... بپردازید . در اینجا برای شما نسخه پرتابل یعنی نسخه بدون نیاز به نصب را آماده کرده ایم که شامل تمامی امکانات میباشد و تنها با ۱ کلیک قابل اجراست.


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 73 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته معروفترین نرم افزار رایت, نرم افزار Nero 10, نرم افزار Nero BurnLite 10, نرم افزار نرو, نرم افزار نرو 10, نرم افزار نرو لایت, نرم افزار نرو لایت 10, نرم افزار نرو جدید, نرم افزار دی وی دی نرو, نرم افزار رایت نرو 10, نرم افزار رایت سی دی, نرو 10, نرو برن ل

حمید قدرتی بازدید : 210 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)
بازدید : 17759 بار
بازي پرهيجان و جذاب مسابقات رالي Intense Racing 2

بازي پرهيجان و جذاب Intense Racing 2 به صورت مسابقات رالي مي باشد. در اين مسابقات گروهي کوچکترين اشتباه و تصادفي شما را تا حد بسيار زيادي از مسابقه دور نموده و فاصله بين شما و رقبا را بسيار زياد مي نمايد.شما در اين بازي مدل ماشن رويايي خود و مسير مسابقه را انتخاب مي کنيد. مسابقه در خيابان، صحرا، جنگل و ... برگزار مي شود. از ويژگي هاي بارز اين بازي پرداخت قوي گرافيک بازي و نيز جلوه هاي ويژه و صدا گذاري فوق حرفه اي اين بازي و ماشين هاي فوق العاده حرفه اي و پرسرعت در کنار آزادي کامل کاربر در انتخاب نوع بازي و مسيرها و جاده هاي انجام مسابقه و ... همه و همه اين نسخه از بازي را به يکي از مهيج ترين بازي هاي اتومبيل راني تبديل کرده است.

 

ويژگي هاي بازي Star Racing:
- بازي بسيار جذاب و مهيج رالي
- امکان انتخاب مدل ماشين رويايي خود
- بازي بسيار هيجان انگيز و سرگرم کننده
- گرافيک بالا و زيبا در عين حال جذاب سه بعدي
- امکان انتخاب ميزان دشواري بازي و نيز انتخاب حالات مختلف انجام بازي
- توانايي انجام بازي به صورت چند نفره
- امکان انتخاب مسير بازي

- و ...


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 24.1 مگابایت
پسوردپسورد فایل :  
منبع منبع

 
برچسب های این نوشته بازي آنلاين ماشين, بازي ماشين آنلاين, بازي ماشين بازي, بازي ماشين سنگين, بازي ماشين سواري, دانلود بازي ماشين براي کامپيوتر, دانلود مستقيم Intense Racing version 2, دانلود مستقيم بازي, دانلود کرک بازي, دانلودانه, ماشين سواري

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    روی کدام قسمت بیشتر کار کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 1,503
  • بازدید کلی : 14,032